۱- مسابقه برگزار کنید یکی از راههای سرگرمکننده و آسان برای تشویق کردن فالوورها به ثبت کامنت اینستاگرام، طراحی مسابقه است. به این ترتیب که مستقیماً از کاربران بخواهید برایتان کامنت بگذارند. برای مثال میتوانید در طول یک هفته، یک مسابقه برگزار کنید و به مخاطبان خود بگویید که برای شرکت در مسابقه باید هر روز زیر پستهای شما کامنت بگذارند یا از آنها بخواهید خودشان عکسی را منتشر کنند و برند شما را در آن تگ کنند. نمونههای زیادی از این نوع دعوت به کامنت گذاریها در اینستاگرام موجود است که میتوانید ایدههای جالبی از آنها بگیرید. افزایش کامنت اینستاگرام با برگزاری مسابقه ۲- اینستاگرام خود را برونسپاری کنید شما در این روش میتوانید اینستاگرام خود را برای مدتی در اختیار یکی از همکاران یا اینفلونسرها قرار دهید تا برایتان محتوای جالب و تازه تولید کنند. آنها باید پستهایشان را از دیدگاه خودشان منتشر کنند تا بتوانند مخاطبان را به سمت برند شما جذب کنند. برونسپاری کردن اینستاگرام معمولا به ۳ دسته افراد واگذار میشود: یک همکار یا شرکن تولید محتوا یک اینفلونسر یک سازمان دیگر در صنعت مرتبط با شما این روش باعث میشود تا تعداد کامنت اینستاگرام شما بالا برود، کاربران بیشتری پستهای شما را مطالعه کنند. به این ترتیب هم میزبان و هم میهمان از این شرایط سود میبرند. ۳- از کاربران بخواهید که کامنت بگذارند یکی از سادهترین روشها برای افزایش کامنت اینستاگرام این است که از فالوورهایتان بخواهید، کامنت بگذارند. برای مثال عکسی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید که نظر خود را بگویند یا دوستانشان را Mention کنند یا در روشی دیگر، راهحلی را برای یک مشکل ارائه دهید و از دیگران بخواهید که آنها هم اگر راهی به ذهنشان میرسد، آن را با شما و دیگران به اشتراک بگذارند. ۲۶ ترفند اینستاگرام که هر شخصی باید بلد باشد!حتما بخوانید: ۲۶ ترفند اینستاگرام که هر شخصی باید بلد باشد! ۴- یک پست خندهدار یا شوک کننده به اشتراک بگذارید تحقیقات نشان داده است که پستهای خندهدار یا پستهایی که احساسات کاربران را برمیانگیزند، بسیار مورد توجه قرار میگیرند یا به اصطلاح محتوای ویروسی (Viral) میشوند. پستهایی که حقایق جالبی را بازگو میکنند نیز از جمله پستهایی هستند که کامنت زیادی دریافت میکنند. ۵- ویدئو به اشتراک بگذارید تعداد افرادی که ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام را مشاهده میکنند، نسبت به سالهای گذشته حدود ۴۰% افزایش یافته است. همانطور که میدانید کاربران اینستاگرام میتوانند ویدئوهای ۱ دقیقهای به اشتراک بگذارند. ویدئوها طرفداران زیادی دارند و باعث میشوند که مخاطب زمان زیادی با محتوای شما درگیر شود. بنابراین سعی کنید محتواهای ویدئویی جالب به اشتراک بگذارید و از کربران بخواهید در زیر ویدئو کامنت گذاشته و دوستان خود را تگ کنند. اگر فکر میکنید مدت زمان ۱ دقیقه برای تبلیغ یک محصول کم است، میتوانید یک دمو یا پیشدرآمد ۱ دقیقهای بسازید و آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، و ویدئوی کامل را در فیسبوک، تلگرام، یوتیوب یا آپارات خود قرار دهید. سپس از کاربران بخواهید برای دیدن ویدئوی کامل به دیگر شبکه اجتماعی شما مراجعه کنند. افزایش کامنت اینستاگرام با اشتراک ویدئو ۶- از هشتگهای مرتبط استفاده کنید زمانی که شما محتوای خود را با هشتگ مرتبط در شبکههای اجتماعی به اشتراک میگذارید، پستهایتان در قسمت تَبِ جستجو به نمایش درمیآیند. در واقع میتوان گفت پستهایی که حداقل یک هشتگ مربوط دارند ۱۲% بیشتر مورد توجه دیگران قرار میگیرند. اینفلونسرها و کاربران علاقهمند زمانی که میبینند شما هم به موضوع مورد توجه آنها علاقهمند هستید، برایتان کامنت خواهند گذاشت. اگر با نحوهی استفاده از هشتگها آشنایی ندارید خواندن مطلب هشتگ چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد را به شما پیشنهاد میکنیم. سعی کنید از هشتگهایی که در یک مناسبت خاص محبوب میشوند یا هشتگهای مرتبط با صنعت خود استفاده کنید تا بتوانید کاربرانی هدفمند را به سمت خود جذب کنید. ۷- در زمان مناسب پست بگذارید شناسایی زمان مناسب برای به اشتراک گذاشتن پستها دغدغهی بزرگی به شمار میرود و هنوز پاسخ قاطعی برای آن ارائه نشده است زیرا زمان مناسب برای به اشتراک گذاشتن پستها برای هر شخص منحصربهفرد بوده و به زمینهی فعالیت، فالو.رها و نوع پُستی که به اشتراک میگذارد، بستگی دارد. بهترین راهحل این است که خودتان زمان مناسب برای اشتراک پستها را پیدا کنید. به این صورت که محتوای خود را بهطور آزمایشی در ساعتها و روزهای مختلف منتشر کنید و سپس نتیجهی آن را زیر نظر داشته باشید. ببینید که فالوئرهایتان چه زمانی واکنش بهتری به پستهای شما نشان داده و آنها را لایک میکنند یا کامنت میگذارند. سپس یک تقویم درست کنید و هر روز و هر ساعتی که نتیجهی بهتری گرفتید را در آن یادداشت کنید. از آن به بعد سعی کنید در ساعات معینی پستهای خود را منتشر کنید. بهتر است بدانید که اگر اکانت اینستاگرام خود را به یک اکانت تجاری تبدیل کنید، اینستاگرام آمار دقیقی از فعالیت کاربران در اختیارتان قرار میدهد که میتواند در زمانبندی پستها به شما کمک کند. نگاهی به تاثیر شبکههای اجتماعی در بازاریابی B2Bحتما بخوانید: نگاهی به تاثیر شبکههای اجتماعی در بازاریابی B2B ۸- عکس صورت انسانها را منتشر کنید سلفیها بسیار پرطرفدار هستند و برای استراتژی اینستاگرام شما نیز مناسبترند. نتیجهی تحقیقات آزمایشگاههای یاهو که روی بیش از ۱ میلیون پُست اینستاگرام انجام شده، نشان میدهد پُستهایی که صورت انسانها در آن مشخص است ۳۲% بیشتر کامنت میگیرند و ۳۸% لایک بیشتری جذب میکنند. هنوز دلیل این مسئله مشخص نیست، اما محققان احتمال میدهند دلیل آن این است که صورت انسان منبع ارتباط غیرکلامی است. انسانها دوست دارند بدون اضطراب به چهره دیگران نگاه کنند و نسبت به آن واکنش نشان دهند. بنابراین هر از گاهی عکس های سلفی و گروهی از خودتان و کارکنان شرکتتان منتشر کنید. به این ترتیب میتوانید واکنش مخاطبان را در نظر بگیرید. ۹- عکس حیوانات را به اشتراک بگذارید تحقیقات زیادی در رابطه با اثبات موفقیت این روش صورت نگرفته، اما همانطور که میدانید و احتمالاً تا الان مشاهده کردهاید قرار عکس حیوانات در شبکههای اجتماعی بسیار مورد استقبال قرار میگیرد. البته ما چنین کاری را برای شرکتها و اکانتهای رسمی پیشنهاد نمیکنیم. با این حال، اگر صفحه اینستاگرام شخصی دارید یا صفحهای سرگرمکننده یا خندهدار را مدیریت میکنید، این روش به دیدهشدن و افزایش کامنت اینستاگرام تان کمک میکند.
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا